Πιάσατε μόλις δουλειά σε μία μικρή εταιρία παραγωγής που εμπιστεύθηκε τον ενθουσιασμό και τις φρέσκες ιδέες σας; Θέλετε να αποδείξετε στους συνεργάτες σας ότι μπορείτε να οργανώσετε ένα διαφημιστικό project, αλλά δεν ξέρετε από πού να αρχίσετε; Σε παλαιότερο άρθρο είχαμε παρουσιάσει μία λίστα με συμβουλές και οδηγίες προς τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να διαφημιστούν σχετικά με το πώς να προσεγγίσουν μία ομάδα κι έναν σχεδιασμό παραγωγής corporate video. Ήρθε η ώρα για έναν παρόμοιο κατάλογο βημάτων για τους νέους παραγωγούς που τώρα σχηματίζουν την ομάδα τους. Επίδοξοι παραγωγοί, πάρτε πρώτα μια βαθιά ανάσα. Τώρα διαβάστε παρακάτω τη λίστα με τα απαραίτητα βήματα που πρέπει να γίνουν για την πιο ομαλή παραγωγή ενός corporate video.
Ραντεβού προ-παραγωγής: Το πρώτο βήμα μπορεί να φαίνεται προφανές, αλλά η εμπειρία μας έχει δείξει ότι δεν μπορούμε να λαμβάνουμε ως δεδομένο τίποτα που να αφορά στην επικοινωνία και την επιτυχημένη συνεννόηση μεταξύ πολλών ατόμων. Γι’ αυτό σιγουρευτείτε πως ακολουθείτε την ίδια γραμμή πλεύσης τόσο με τους πελάτες όσο και με τους συνεργάτες σας.
Το μέγεθος και η φύση του project θα καθορίσει και τον αριθμό των συναντήσεων. Μη φοβάστε την καθυστέρηση, προγραμματίστε την! Θεωρείστε την επικοινωνία με τα μέλη της ομάδας κομμάτι του ίδιου του έργου. Η διαδικασία θα αποδειχθεί πολύτιμη στη συλλογή πληροφοριών, τη δημιουργική εργασία και τον ορθολογικό σχεδιασμό του. Όσον αφορά στις συναντήσεις με τους πελάτες, σίγουρα αυτοί θα μπορέσουν να σας παρέχουν αποκλειστικές πληροφορίες και αναφορές για το προϊόν ή την υπηρεσία τους. Όσο καλύτερη είναι η συνεργασία μεταξύ των συμμετεχόντων, τόσο καλύτερο θα είναι και το αποτέλεσμα.
Απαντήστε σε αυτή την ερώτηση: Ποια προοπτική/προσφορά θα είχε αξία για τη διαδικασία του σχεδιασμού; Τι θέλω να μάθω και να αποκομίσω από τον πελάτη και τον συνεργάτη μου;
Ορίστε χρονοδιάγραμμα: Τα γυρίσματα, η συνεννόηση με το συνεργείο, τα λογιστικά ζητήματα... όλα αυτά μπορεί να αποτελέσουν μία αρκετά μεγάλη και χρονοβόρα πρόκληση. Και πάλι εκμεταλλευτείτε κάθε εμπόδιο προς όφελος της δουλειάς σας. Βάλτε τα προβλήματα στο πρόγραμμα! Προσπαθήστε να προλάβετε ή να μαντέψετε τα λάθη και αφήστε πάντα λίγο ελεύθερο χρόνο για να διορθώσετε όσα προέκυψαν. Συχνά όλο και κάτι θα στραβώσει. Όμως όσο καλύτερα προγραμματίζετε το χρόνο και τις εργασίες της ομάδας σας, τόσο ελαχιστοποιείται ο κίνδυνος να συναντήσετε προβλήματα.
Απαντήστε σε αυτή την ερώτηση: Ποια είναι η λίστα των λεπτομερειών που πρέπει να συμπεριληφθεί στο video; Ποιος θα πρέπει να την εγκρίνει και σε ποιο στάδιο;
Εξοπλισμός: Κάμερες, φώτα, φορτιστές, μικρόφωνα κ.α. Φροντίστε να υπάρχουν κάποια κομμάτια εξτρά για ώρα ανάγκης.
Στη Honeybee Productions οικοδομούμε ισχυρά θεμέλια συνεργασιών με τους πιο ικανούς, δημιουργικούς και έμπειρους επαγγελματίες στον τομέα των οπτικοακουστικών παραγωγών.