HOT TREND: Προωθητικά βίντεο για τους επαγγελματίες υγείας
24/07/2024
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: Βράβευση της Honeybee Productions στα {Re}Think Digital Awards 2Κ24
26/09/2024

Η δύναμη της εικόνας: Γιατί κάθε επιχείρηση χρειάζεται ένα εταιρικό βίντεο

Στον σημερινό ταχύτατο ψηφιακό κόσμο, το να τραβήξετε την προσοχή του κοινού σας είναι πιο δύσκολο από ποτέ. Με αμέτρητα brands να διεκδικούν την προσοχή των καταναλωτών, το να ξεχωρίζετε απαιτεί κάτι παραπάνω από τις παραδοσιακές στρατηγικές μάρκετινγκ, όπως οι δημόσιες σχέσεις, τα φυλλάδια, ακόμη και η ιστοσελίδα ή το e-shop σας. Σε αυτό το σημείο έρχονται τα εταιρικά βίντεο (corporate video) να δώσουν λύση. Τα οπτικοακουστικά προϊόντα δεν είναι απλώς μια τάση - είναι ζωτικό στοιχείο μιας σύγχρονης στρατηγικής μάρκετινγκ.

Σε αυτό το άρθρο σας παρουσιάζουμε τους κυριότερους λόγους, για τους οποίους κάθε επιχείρηση ανεξαρτήτως μεγέθους και κλάδου οφείλει να επενδύσει σε ένα εταιρικό βίντεο υψηλής ποιότητας.



Προσελκύετε και διατηρείτε την προσοχή (Engagement and Retention)


Τα βίντεο είναι από τη φύση τους πιο ελκυστικά σε σχέση με τα απλά ηχητικά κλιπ ή τον γραπτό λόγο. Συνδυάζουν οπτικά και ακουστικά στοιχεία, για να δημιουργήσουν ένα συναρπαστικό νέο σύμπαν και να μεταδώσουν ένα ελκυστικό μήνυμα για την αποστολή, το όραμα και τις υπηρεσίες της επιχείρησής σας. Η κινούμενη εικόνα- είτε με πλάνα γυρίσματος, infographic στοιχεία ή animation- μπορεί να αιχμαλωτίσει το κοινό σας και να σας τοποθετήσει σταθερά στην αγορά. Δεν είναι τυχαίο πως το 85% των επιχειρήσεων χρησιμοποιούν βίντεο για την προώθησή τους. Σύμφωνα με μια μελέτη του Wyzowl και το 92% των εμπόρων που χρησιμοποιούν βίντεο δηλώνουν ότι τα οπτικοακουστικά προϊόντα αποτελούν σημαντικό μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ.



Ενισχύετε την εμπιστοσύνη του κοινού και την αξιοπιστία σας


Ένα όμορφο εταιρικό βίντεο υψηλής ποιότητας μπορεί να ενισχύσει σημαντικά την αξιοπιστία του brand σας απέναντι στο κοινό σας. Δίνοντας πρόσωπο και φωνή στην εταιρεία σας, παρουσιάζει το ανθρώπινο πρόσωπό της. Ακόμη κι αν το εταιρικό σας βίντεο περιλαμβάνει ελάχιστα την ανθρώπινη παρουσία στην αφήγησή του, οι υποψήφιοι πελάτες σας θα εντοπίσουν σε αυτό ανθρώπινα χαρακτηριστικά, όπως δυναμισμό, κίνητρο, συνέπεια, καλαισθησία κ.α., τα οποία θα μεταφραστούν σε συναισθηματική ταύτιση κι εμπιστοσύνη. Οι συναισθηματικές αντιδράσεις, άλλωστε, αποτελούν βασικό παράγοντα στη λήψη αποφάσεων από τους καταναλωτές. Γι’ αυτό τα βίντεο είναι ένας πολύ καλός τρόπος, για να γνωριστείτε και να συνδεθείτε άμεσα και γρήγορα με τους πελάτες σας.



Ενισχύετε τη σελίδα σας στα οργανικά αποτελέσματα (SEO)


Οι μηχανές αναζήτησης λατρεύουν το περιεχόμενο βίντεο. Οι ιστότοποι με ενσωματωμένα βίντεο έχουν 50 φορές περισσότερες πιθανότητες να καταταγούν στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google. Αυτό συμβαίνει επειδή τα βίντεο αυξάνουν τον χρόνο παραμονής στη σελίδα σας, γεγονός που για τις μηχανές αναζήτησης σημαίνει πως το περιεχόμενό σας είναι πολύτιμο και σχετικό με τις αναζητήσεις των επισκεπτών. Και ας μην ξεχνάμε τη δύναμη του YouTube, της δεύτερης μεγαλύτερης μηχανής αναζήτησης στον κόσμο. Βελτιστοποιώντας το περιεχόμενο των βίντεό σας εντός της πλατφόρμας με τις σωστές λέξεις-κλειδιά, περιγραφές και ετικέτες, μπορείτε να ενισχύσετε ακόμη περισσότερο την online παρουσία και ορατότητά σας.



Επεξηγείτε σύνθετες έννοιες με ένα και μόνο εταιρικό βίντεο


Μερικές φορές, το να εξηγήσετε τι κάνει η επιχείρησή σας με σαφή και συνοπτικό τρόπο μπορεί να είναι δύσκολο, ειδικά αν τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας είναι ποικίλες και εξειδικευμένες. Πολλοί κλάδοι της βαριάς βιομηχανίας ή οι εταιρείες που παρέχουν ιατρικές υπηρεσίες χειρίζονται τεχνική ορολογία και ειδικές διαδικασίες. Τα εταιρικά βίντεο, μεταξύ των οποίων είναι και τα επεξηγηματικά βίντεο (explainer video), μπορούν να απλοποιήσουν αυτή τη διαδικασία. Με κινούμενα σχεδία, επίδειξη χρήσης ή λειτουργίας και σαφείς οπτικούς δείκτες, μπορείτε να αναλύσετε τις πιο περίπλοκες πληροφορίες σε οργανωμένο, σύντομο και εύπεπτο περιεχόμενο.



Ενισχύετε την παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης


Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης δίνουν όλο και μεγαλύτερη προτεραιότητα στο βίντεο με ορισμένες από τις πιο δημοφιλείς, όπως το Tik Tok, να χρησιμοποιούν κατ’ αποκλειστικότητα αυτό. Αλλά και στα πιο “παραδοσιακά” μέσα, τα βίντεο έχουν την τιμητική τους. Από τα Instagram Stories μέχρι τις αναρτήσεις στο LinkedIn, τα βίντεο αποτελούν την πιο δημοφιλή μορφή περιεχομένου. Άλλωστε τα βίντεο είναι πιο πιθανό να κοινοποιηθούν και να γίνουν viral, επεκτείνοντας την εμβέλειά σας πολύ πέρα από τους σημερινούς σας πελάτες. Γι’ αυτό μια ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που τροφοδοτείται από περιεχόμενο βίντεο μπορεί να οδηγήσει τόσο σε αυξημένη αναγνωρισιμότητα της εταιρείας σας όσο και στη δέσμευση των πελατών.



Ενίσχυστε τις διαδικτυακές πωλήσεις σας (conversion rates)


Τα βίντεο μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά τη συμπεριφορά των καταναλωτών και να αυξήσουν τα ποσοστά των ανθρώπων που επισκέπτονται τη σελίδα και αγοράζουν την υπηρεσία ή το προϊόν σας. Μια μελέτη της HubSpot διαπίστωσε ότι η συμπερίληψη βίντεο στις landing pages μπορεί να αυξήσει τις μετατροπές, δηλαδή την τελική πώληση, κατά 80%. Τα βίντεο, χάρη στον άμεσο και εύληπτο χαρακτήρα τους, παρέχουν ολοκληρωμένη κατανόηση των υπηρεσιών, ενώ η συναισθηματική σύνδεση που δημιουργούν με τον/ην θεατή αυξάνουν την αφοσίωση των πελατών για επαναλαμβανόμενες αγορές.



Προσαρμόζεστε στις απαιτήσεις της αγοράς


Οι καταναλωτές σήμερα προτιμούν το περιεχόμενο βίντεο έναντι άλλων μορφών μέσων. Σύμφωνα με τη Cisco, το 2022, τα online βίντεο θα αποτελούσαν πάνω από το 82% της συνολικής κίνησης στο διαδίκτυο για τους καταναλωτές -15 φορές περισσότερο από ό,τι το 2017. Επενδύοντας σε εταιρικά βίντεο, ευθυγραμμίζετε τη στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρείας σας με τις σημερινές προτιμήσεις των καταναλωτών. Αυτό όχι μόνο βοηθάει στο να ικανοποιείτε άμεσα τις προσδοκίες των πελατών σας, αλλά και στο να διατηρείτε την επωνυμία σας ισχυρή στην ανταγωνιστική αγορά.



Με εταιρικά βίντεο εξοικονομείτε χρόνο, ενέργεια και χρήμα


Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα των εταιρικών βίντεο είναι η ευελιξία τους. Ένα και μόνο βίντεο μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί σε διάφορες πλατφόρμες και σε διαφορετικές μορφές. Για παράδειγμα, ένα ολοκληρωμένο corporate video μπορεί να σπάσει σε μικρότερα μέρη και αυτά να χρησιμοποιηθούν ως μία σειρά ενημέρωσης και προβολής για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε καμπάνιες email marketing, σε κλαδικές εκθέσεις ή να ενσωματωθεί στην ιστοσελίδα σας. Έτσι, αξιοποιείτε στο έπακρο το περιεχόμενό σας χωρίς να απαιτείται συνεχώς νέο υλικό.



Corporate video, my love!


Τα εταιρικά βίντεο αποτελούν απαραίτητο εργαλείο για τις σύγχρονες επιχειρήσεις. Προσφέρουν μια πολυαισθητηριακή εμπειρία που μπορεί να μεταφέρει αποτελεσματικά συναισθήματα και ιστορίες, καθιστώντας κάθε μήνυμα ηχηρό και εντυπωσιακό. Γι’ αυτό οι επιχειρήσεις που επενδύουν σε εταιρικά βίντεο υψηλής ποιότητας θα είναι σε καλύτερη θέση, για να ξεχωρίσουν σε μια πολυπληθή αγορά και να συνδεθούν με το κοινό τους σε βαθύτερο επίπεδο. Αν δεν το έχετε κάνει ήδη, τώρα είναι η ιδανική στιγμή να ενσωματώσετε τα εταιρικά βίντεο στη δική σας στρατηγική μάρκετινγκ και να επωφεληθείτε από τις αμέτρητες δυνατότητές τους.

Εμείς σας προτείνουμε να εμπιστευτείτε την έμπειρη και εξειδικευμένη ομάδα της Honeybee Productions. Με γραφεία σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα κι ένα εντυπωσιακό portfolio στις οπτικοακουστικές παραγωγές, οι επαγγελματίες της γνωστής εταιρείας αναλαμβάνουν τη συμβουλευτική, την οργάνωση και την εκτέλεση εταιρικών βίντεο. Με σεβασμό στο όραμα και τον προϋπολογισμό σας, τα εταιρικά βίντεο της Honeybee εγγυώνται ένα αισθητικά άρτιο αποτέλεσμα που θα επιφέρει μεγάλη προστιθέμενη αξία για την επιχείρησή σας. Ζητήστε σήμερα προσφορά, τηλεφωνώντας στο 210 9233780 ή συμπληρώνοντας την αντίστοιχη φόρμα επικοινωνίας στο https://offers.honeybee.gr/

Δείτε ολόκληρο το άρθρο και στο parapolitika.gr

Share this: